وب نوشت طارق نادری

بگذار دموکراسی و حقوق بشر رو برایت معنا کنم!

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ق.ظ

ببین بزار من معناش کنم که از این سر درگمی بیرون بیایی:

دموکراسی یه کلاه بزرگه که رو سره خیلی ها رفته ولی جالبه که هیچ وقت کلاه به این بزرگی رو نمی‏بینن! حقوق بشر هم اینه که هرچی ابرقدرتها گفتن بگی چشم وگرنه به جرم زیرپا گذاشتن حقوق بشر یا بهتر بگم «حقوق جبابره(1)» مورد حملات هواپیماهای بدون سرنشین و این جور چیزا قرار میگیری.

خداییش استعداد دارم نه؟!


طارق نادری

۰۲ شهریور ۱۳۹۲

_______________

(1) جبابره: جمع جبار به معنی متکبر و سرکش

توجه: جبار معانی دیگری مانند مسلط، قاهر و قادر دارد که معمولا این معانی زمانی مقصود است که جبار را به عنوان یکی از اسماء و صفات خداوند به کار برده باشند. برای اطلاع بیشتر به کتاب «اسماء الحسنی» نوشته کاک ناصر سبحانی مراجعه نمایید.

  • طارق نادری

نظرات (۱)

حقوق بشر یعنی احترام به آزادی و کرامت انسان دموکراسی یعنی من و تو خودمون سرنوشت خودمون رو تعیین کنیم
پاسخ:
حسین جان این ادعاست، از واقعیتی که میبینیم خیلی دوره ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی